Aller
Valikko
  • Etusivu
  • Mainostajalle
    • Seiska
    • Katso
    • Hinnat ja aineisto-ohjeet
  • Markkinoijalle
  • Aller Studios
  • Asiakaspalvelun yhteystiedot
    • Tilausehdot
    • Digituotteiden tilausehdot
  • Rekrytointi
  • Meistä
    • Ajankohtaista
    • Tietosuoja
    • Yhteystiedot

Blogi

Kategoriat:

  • Aller työnantajana
  • Alustat
  • Data
  • Kehittyminen
  • Markkinointi
  • Media
  • Kaikki

Voiko kasvissyöjä syödä joskus lihapullia?

17.03.2020

Arvopohjaista markkinointia ei ole ilman arvopohjaista liiketoimintaa.

Lue lisää

Miten sisältömarkkinoinnin middle-of-funnel-tason sisällöt rakennetaan?

03.12.2019

Myyntisuppilon keskivaiheen sisällöt rakennetaan asiakaslähtöisesti tuotteen tai palvelun erottuvuustekijöitä ja etuja korostamaan. Tarkoituksena on saada tietoa asiakkaan valmiudesta ostamiseen sekä vahvistaa sitä.

Lue lisää

Miten sisältömarkkinoinnin top-of-funnel-tason sisällöt rakennetaan?

21.11.2019

Myyntisuppilon alkupäässä asiakasta houkutellaan brändin pariin sisällöillä, jotka koskettavat hänen elämäänsä ja herättävät kiinnostusta. Mutta miten synnytyslaitokselle pakkaaminen liittyy vakuutusten myyntiin?

Lue lisää

Markkinoija – Oletko varma, että sanoit mitä sanoit?

24.10.2019

Oletko sortunut pöhinäpuheeseen? Myönnä vain rohkeasti, tämä on turvallinen tila ja meitä on täällä lukemattomia muitakin. Mitä jos tekisimme yhdessä parannuksen? Sanoisimme asiamme suoraan, tärkeilemättä ja aidosti keskustellen.

Lue lisää

Kuinka markkinoida yhden naisen segmentille

13.06.2019

Chatti on kanavana vanha, mutta sen hyödyntäminen vielä alkutekijöissä. Minkälaisen strategian markkinoija tarvitsee, kun verkkosivulla on kohdattava jokainen ihminen yksilönä?

Lue lisää

Hyvästit heikoille liideille – Näin löydät kuluttajat, jotka ovat valmiita ostamaan

08.05.2019

Onko tehtävänäsi maksimoida myynti tuotteelle tai palvelulle, jonka arkiseen hankintaan on vaikeaa herättää ostajan intohimoja? Lista myyntivalmiista liideistä eli oikealla hetkellä todennäköisimmin ostamaan valmiista kuluttajista…

Lue lisää

Palvele asiakastasi arvokkaasti kolmitasoisella sisältökokonaisuudella

10.04.2019

Sisältömarkkinoinnissa tulokset nousevat uudelle tasolle, kun rakennat sisältöpolun palvelemaan asiakasta, halusi hän sitten vain selailla, perehtyä hieman lisää tai sukeltaa kunnolla sisältöihisi. Brändi, jonka sisältöpolku katkeaa tai johtaa harhateille, vaikuttaa helposti laiskalta tai välinpitämättömältä.

Lue lisää

Vain kiinnostava kiinnostaa – niin sisällöissä kuin treffeillä

16.01.2019

Kun haluat yrityksenä tehdä vaikutuksen kuluttajaan sisällöilläsi, älä kerro vain itsestäsi tai ole tylsä ja sekava.

Lue lisää

Yhteiskunnan tila tulee ilmi somekeskustelussa – pidit siitä tai et

10.01.2019

Vaikka some on avoin valeuutisille ja populismille, se on demokraattisesti tärkeä alusta, sillä siellä keskusteluun voivat osallistua myös ne, jotka eivät muuten tule kuulluksi tai koe keskustelua muissa kanavissa omakseen. 

Lue lisää

Onko asiakkaallasi ruokapulmia? Ratkaise ne sisällöillä

14.12.2018

Minkä ruoanlaittohaasteen haluaisit asiakkaasi elämässä ratkaista? Oivaltavalla reseptiikalla helpotat asiakkaasi arkea ja teet tuotteestasi kestosuosikin.

Lue lisää

Artikkelien selaus

Sivu 1 Sivu 2 Seuraavat

Aller on pohjoismainen media- ja markkinointiyhtiö.

Sivukartta

  • Etusivu
  • Mainostajalle
  • Markkinoijalle
  • Asiakaspalvelu
  • Rekrytointi
  • Meistä

Yhteystiedot

Lintulahdenkuja 10
00500 Helsinki
+358 9 8621 7000
[email protected]

Linkit

  • Tietosuoja
  • Käyttöehdot
  • Tilausehdot
  • Digituotteiden tilausehdot
  • Tilaushinnat
Evästeasetukset
© 2023 Aller