Arvopohjaista markkinointia ei ole ilman arvopohjaista liiketoimintaa.
Miten sisältömarkkinoinnin middle-of-funnel-tason sisällöt rakennetaan?
03.12.2019
Myyntisuppilon keskivaiheen sisällöt rakennetaan asiakaslähtöisesti tuotteen tai palvelun erottuvuustekijöitä ja etuja korostamaan. Tarkoituksena on saada tietoa asiakkaan valmiudesta ostamiseen sekä vahvistaa sitä.
Miten sisältömarkkinoinnin top-of-funnel-tason sisällöt rakennetaan?
21.11.2019
Myyntisuppilon alkupäässä asiakasta houkutellaan brändin pariin sisällöillä, jotka koskettavat hänen elämäänsä ja herättävät kiinnostusta. Mutta miten synnytyslaitokselle pakkaaminen liittyy vakuutusten myyntiin?
Markkinoija – Oletko varma, että sanoit mitä sanoit?
24.10.2019
Oletko sortunut pöhinäpuheeseen? Myönnä vain rohkeasti, tämä on turvallinen tila ja meitä on täällä lukemattomia muitakin. Mitä jos tekisimme yhdessä parannuksen? Sanoisimme asiamme suoraan, tärkeilemättä ja aidosti keskustellen.
Kuinka markkinoida yhden naisen segmentille
13.06.2019
Chatti on kanavana vanha, mutta sen hyödyntäminen vielä alkutekijöissä. Minkälaisen strategian markkinoija tarvitsee, kun verkkosivulla on kohdattava jokainen ihminen yksilönä?
Hyvästit heikoille liideille – Näin löydät kuluttajat, jotka ovat valmiita ostamaan
08.05.2019
Onko tehtävänäsi maksimoida myynti tuotteelle tai palvelulle, jonka arkiseen hankintaan on vaikeaa herättää ostajan intohimoja? Lista myyntivalmiista liideistä eli oikealla hetkellä todennäköisimmin ostamaan valmiista kuluttajista…
Palvele asiakastasi arvokkaasti kolmitasoisella sisältökokonaisuudella
10.04.2019
Sisältömarkkinoinnissa tulokset nousevat uudelle tasolle, kun rakennat sisältöpolun palvelemaan asiakasta, halusi hän sitten vain selailla, perehtyä hieman lisää tai sukeltaa kunnolla sisältöihisi. Brändi, jonka sisältöpolku katkeaa tai johtaa harhateille, vaikuttaa helposti laiskalta tai välinpitämättömältä.
Vain kiinnostava kiinnostaa – niin sisällöissä kuin treffeillä
16.01.2019
Kun haluat yrityksenä tehdä vaikutuksen kuluttajaan sisällöilläsi, älä kerro vain itsestäsi tai ole tylsä ja sekava.
Onko asiakkaallasi ruokapulmia? Ratkaise ne sisällöillä
14.12.2018
Minkä ruoanlaittohaasteen haluaisit asiakkaasi elämässä ratkaista? Oivaltavalla reseptiikalla helpotat asiakkaasi arkea ja teet tuotteestasi kestosuosikin.
Miksi brändin ilmaisemilla arvoilla on niin paljon väliä?
10.10.2018
Asiakkaan kanssa yhteen sopivat arvot, ajankohtaisuus ja muista erottuminen ovat tänä päivänä informaatiotulvan keskellä must tuloksellisen markkinoinnin tekemisessä, mutta mitä on ilmiön taustalla? Entä mitä sisältömarkkinointi on vuonna 2020?