Arvopohjaista markkinointia ei ole ilman arvopohjaista liiketoimintaa.
Markkinoija – Oletko varma, että sanoit mitä sanoit?
24.10.2019
Oletko sortunut pöhinäpuheeseen? Myönnä vain rohkeasti, tämä on turvallinen tila ja meitä on täällä lukemattomia muitakin. Mitä jos tekisimme yhdessä parannuksen? Sanoisimme asiamme suoraan, tärkeilemättä ja aidosti keskustellen.
Kuinka markkinoida yhden naisen segmentille
13.06.2019
Chatti on kanavana vanha, mutta sen hyödyntäminen vielä alkutekijöissä. Minkälaisen strategian markkinoija tarvitsee, kun verkkosivulla on kohdattava jokainen ihminen yksilönä?
Palvele asiakastasi arvokkaasti kolmitasoisella sisältökokonaisuudella
10.04.2019
Sisältömarkkinoinnissa tulokset nousevat uudelle tasolle, kun rakennat sisältöpolun palvelemaan asiakasta, halusi hän sitten vain selailla, perehtyä hieman lisää tai sukeltaa kunnolla sisältöihisi. Brändi, jonka sisältöpolku katkeaa tai johtaa harhateille, vaikuttaa helposti laiskalta tai välinpitämättömältä.
Miksi brändin ilmaisemilla arvoilla on niin paljon väliä?
10.10.2018
Asiakkaan kanssa yhteen sopivat arvot, ajankohtaisuus ja muista erottuminen ovat tänä päivänä informaatiotulvan keskellä must tuloksellisen markkinoinnin tekemisessä, mutta mitä on ilmiön taustalla? Entä mitä sisältömarkkinointi on vuonna 2020?
Anna brändisi persoonan ja arvojen näkyä
12.09.2018
Brändin odotetaan nykyään reagoivan sitä ympäröivän maailman tapahtumiin ja ottavan ydinarvojensa mukaisesti kantaa. Pelkkä suunnitelmallinen viestiminen arvoista ei enää riitä. Reagoidakseen johdonmukaisesti impulsseihin brändillä on oltava ydinarvot kristallinkirkkaina ja markkinoinnin ketterää.
Ylivoimaisen asiakaskokemuksen resepti on yksinkertainen
20.02.2018
Asiakastarpeen ymmärtämiselle ja ylivoimaisen asiakaskokemuksen tuottamiselle on suuri tilaus, johon on havahduttu yritysten ylimmässä johdossa asti. Tarvitaan aitoa asiakaslähtöisyyttä, asiakasymmärrystä sekä relevanttia sisältöä, joka esitetään oikeassa asiayhteydessä oikea-aikaisesti.