Lähetä viesti
Lähetä viesti asiakaspalveluun. Jos viestissäsi on mukana sähköpostiosoite, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Lähetä viesti asiakaspalveluun. Jos viestissäsi on mukana sähköpostiosoite, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Kirjaudu tästä Oma Alleriin, niin pääset hoitamaan Seiskan tai Katson tilaukseesi liittyvät asiat kätevästi itsepalveluna.
Oma Allerissa on huoltokatko!
Asiakasneuvojamme auttavat sinua mielellään myös Chatin välityksellä. Chat on avoinna ti-pe kello 10:00-15:00.
Chatnapin löydät sivun oikeasta alalaidasta.
075 328 5100 Tilaa Seiska tai Katso!
075 328 5102 Seiskan ja Katson asiakaspalvelu (tilausmuutokset, neuvonta yms.)
Avoinna ma–pe 09.00–16.00
Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan.
Palvelun laadun varmistamiseksi ja kehittämiseksi nauhoitamme kaikki puhelut.
VitaFresh -tuotteiden asiakaspalvelu
Puhelin: 075 326 7500 tai [email protected]
Avoinna ma–pe 09.00–16.00. Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan.
TIEDOTE:
Huomioithan, että maanantai on ruuhkaisin puhelupäivä asiakaspalvelussamme.
Jos asiasi ehtii odottaa, kannattaa soittaa jokin muu päivä, niin pääset nopeammin läpi.
Voit halutessasi lähettää meille myös sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Löydät meidät myös Facebookista: Aller-Asiakaspalvelu. Kiitos!
Voit tilata lehdet myös puhelimitse numerosta 075 328 5100 (ma–pe 09.00–16.00. Puhelun hinta on 0,084 €/min + pvm/mpm, myös jonotuksen ajan) tai käyttää sivun alusta löytyvää yhteydenottolomaketta.