Parhaimmillaan markkinointi kohtaa asiakkaan kaikissa asiakkuuden vaiheissa: ennen asiakassuhteen syntymistä, sen aikana ja myös asiakkuuden päätyttyä. Asiakkaan oman elinkaaren vaihe vaikuttaa myös siihen, millaisella markkinoinnilla asiakas tavoitetaan. Katso tapahtuman tallenne!
23.11.2018 Aller Smart Marketing Breakfast — Vain kiinnostava sisältö kiinnostaa
23.11.2018
Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä kiinnostavan. Miten tunne herätetään ja kuinka kiinnostavaa sisältöä luodaan? Näihin perehdyimme tapahtumassa. Katso tapahtuman tallenne!
Sami Hernesahosta Seiskan vastaava päätoimittaja
06.11.2018
Monikanavaisen uutismedian ammattilainen Sami Hernesaho (43) ryhtyy viemään Suomen luetuinta viihdelehteä yhä vauhdikkaammin kohti brändiä, joka on läsnä 24/7.
21.9.2018 Aller Smart Marketing Breakfast: Data, tunne ja jatkuva reagointi – ravistele pölyt sisältöstrategiastasi
21.09.2018
Sisältöstrategia on laadukkaiden sisältöjen perusta ja ilman dataa sisällöt perustuvat vain mutuun. Strategia ei kuitenkaan voi olla joustamaton, jotta brändi pääse reagoimaan sille tärkeisiin asioihin. Katso tapahtuman tallenne!