Tammikuussa perustetun tuotantoyhtiö Aller Studiosin ensimmäinen tuotanto tehtiin Nelonen Medialle, ja sarjassa kuullaan Janne ”Nacci” Tranbergin pakotarina hänen itsensä kertomana.
Värisilmä ulkoistaa koko markkinointinsa Aller Ideasille ja Dinglelle
19.04.2022
Allerin markkinointipalveluihin kuuluva journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas ja
sometoimisto Dingle aloittavat huhtikuussa Värisilmän kanssa laajan strategisen markkinointiviestinnän
kumppanuuden.
Aller Ideas on Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimisto 2022
11.03.2022
Journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas on valittu voittajaksi Vuoden toimisto 2022 -kilpailussa 10.3. omassa kategoriassaan eli sisältömarkkinoinnissa ja sosiaalisessa mediassa.
Aller Ideas finalistina markkinointiviestintäalan Vuoden toimisto -kilpailussa
05.01.2022
Journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas kilpailee parhaan sisältömarkkinointi- ja some-toimiston kategoriassa. Voittajat ratkeavat 17.2.
Aller perustaa oman tv-tuotantoyhtiön
04.01.2022
Aller Studios Oy erikoistuu liikkuvan kuvan tuotantoihin ja etenkin julkisuudesta tuttujen henkilöiden reality-sarjoihin, true crime -genreen ja viihdeformaatteihin. Yhtiön toimitusjohtajaksi on nimitetty Joni Soila 17.1. alkaen.
Mikael Makkosesta Allerin uusi toimitusjohtaja
30.11.2021
Mikael Makkonen (44) aloittaa Aller Media Oy:n johdossa 1. tammikuuta 2022.
Aller Ideas ja Dingle tarjoavat yrityksille sisältömarkkinoinnin koko paketin
03.11.2021
Markkinointipalvelumme kaksi yksikköä Aller Ideas ja Dingle palvelevat nyt yrityksiä yhdistetyin voimin. Journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas ja sosiaalisen median pioneeri Dingle tuottavat kattavan paketin luovia…
Toimittajat Leena Ylimutka ja Tanja Korpela sekä sometuottaja Toni Kivinen vahvistamaan Seiskan digiloikkaa
14.10.2021
Aller Media Oy:n viihdebrändi Seiska saa lokakuussa kolme uutta viihdejournalismin ja digisisältöjen huippuosaajaa.
Kansallinen mediatutkimus: Seiskalla miljoonayleisö viikoittain
13.10.2021
Kansallisen mediatutkimuksen tuoreimpien tulosten mukaan Seiska tavoittaa huikeat 1,06 miljoonaa suomalaista viikoittain. Myös Allerin toisen mediabrändin Katson kohdalla tulokset ovat hyviä: Katson lukijamäärä on noussut…
Dingle: Mainonta Tiktokissa – Mikä toimii ja mikä ei?
24.08.2021
Digitaalinen sisältömarkkinointiyksikkömme Dingle kertoo blogissaan, mitä mainostajan kannattaa muistaa Tiktokissa.