Markkinointipalvelumme kaksi yksikköä Aller Ideas ja Dingle palvelevat nyt yrityksiä yhdistetyin voimin. Journalistinen sisältömarkkinointiyksikkö Aller Ideas ja sosiaalisen median pioneeri Dingle tuottavat kattavan paketin luovia…
Toimittajat Leena Ylimutka ja Tanja Korpela sekä sometuottaja Toni Kivinen vahvistamaan Seiskan digiloikkaa
14.10.2021
Aller Media Oy:n viihdebrändi Seiska saa lokakuussa kolme uutta viihdejournalismin ja digisisältöjen huippuosaajaa.
Kansallinen mediatutkimus: Seiskalla miljoonayleisö viikoittain
13.10.2021
Kansallisen mediatutkimuksen tuoreimpien tulosten mukaan Seiska tavoittaa huikeat 1,06 miljoonaa suomalaista viikoittain. Myös Allerin toisen mediabrändin Katson kohdalla tulokset ovat hyviä: Katson lukijamäärä on noussut…
Dingle: Mainonta Tiktokissa – Mikä toimii ja mikä ei?
24.08.2021
Digitaalinen sisältömarkkinointiyksikkömme Dingle kertoo blogissaan, mitä mainostajan kannattaa muistaa Tiktokissa.
Aller aloittaa henkilöstön hyvinvoinnin teemavuoden 2021-2022
11.05.2021
Mottomme People first! kertoo, että henkilöstö on tärkein voimavaramme. Näin korona-aikana olemme halunneet tehdä erityisiä panostuksia henkilöstömme kokonaishyvinvointiin. Nyt hyvinvoinnin teemavuonna Aller tarjoilee henkilöstölle muun…
Seiska lanseeraa uuden alkuperäissarjan: Laulaa julkkiksen kanssa alkaa tänään
30.04.2021
Uudessa hyvän mielen videosarjassa kahdeksan tuttua julkisuuden henkilöä yllättää kuulijat ja itsensäkin laulustudiossa, jossa heitä auttavat huippuammattilaiset: tuottajavelho Maki Kolehmainen Helsinki Recordsilta ja vocal coach Tracy Lipp….
Rekry: Dingle hakee kokenutta luovaa suunnittelijaa
30.04.2021
Allerin markkinointipalveluihin kuuluva sisältömarkkinointitoimisto Dingle hakee sisältötiimiin kokenutta luovaa suunnittelijaa.
1,244 miljoonaa suomalaista viihtyy Seiskan sisältöjen parissa viikoittain
26.01.2021
Seiska on Suomen tavoittavin yleisaikakauslehti Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) uusimpien tavoittavuusmittausten* mukaan. Seiskan tavoittavuus printissä ja verkossa on yhteensä 1 244 000 suomalaista viikossa, mikä on ylivoimaisesti suurin tavoittavuus suomalaisissa yleisaikakauslehdissä.
Seiska panostaa videoihin ja tuottaa omia alkuperäissarjojaan
13.08.2020
Suomen tavoittavin yleisaikakausmedia ja viihteen kestosuosikki Seiska panostaa entistä enemmän videotuotantoon. Seiska kehittääkin nyt omia alkuperäissarjojaan Seiska.fi:hin.