Arvopohjaista markkinointia ei ole ilman arvopohjaista liiketoimintaa.
Vain kiinnostava kiinnostaa – niin sisällöissä kuin treffeillä
16.01.2019
Kun haluat yrityksenä tehdä vaikutuksen kuluttajaan sisällöilläsi, älä kerro vain itsestäsi tai ole tylsä ja sekava.
Onko asiakkaallasi ruokapulmia? Ratkaise ne sisällöillä
14.12.2018
Minkä ruoanlaittohaasteen haluaisit asiakkaasi elämässä ratkaista? Oivaltavalla reseptiikalla helpotat asiakkaasi arkea ja teet tuotteestasi kestosuosikin.
Miksi brändin ilmaisemilla arvoilla on niin paljon väliä?
10.10.2018
Asiakkaan kanssa yhteen sopivat arvot, ajankohtaisuus ja muista erottuminen ovat tänä päivänä informaatiotulvan keskellä must tuloksellisen markkinoinnin tekemisessä, mutta mitä on ilmiön taustalla? Entä mitä sisältömarkkinointi on vuonna 2020?