Tavoitteena saada näkyvyyttä viineille ja kasvattaa tunnettuutta
View this post on Instagram
Tulokset
Aller Median kustannustehokkaasta tarjoomasta löytyi AMKAlle sopiva videokonsepti, jossa julkkiset toimivat ”skumppatuomareina” ja testasivat siteet silmillä AMKAn maahantuomia kuohuviinejä.
Some- ja diginäkyvyyden tavoite oli löytää uusia ennakkoluulottomia viinin juojia, meidän oman kuplan ulkopuolelta, jotka haluaisivat kokeilla meidän laadukkaita viinejä.
”Viini on kuluttajille tuote, joka usein valitaan etiketin perusteella vasta myymälässä. Mm tämän vuoksi on tärkeää näkyä ja kuulua uusissa kanavissa uusilla luovilla tavoilla.
Yhteistyö Allerin kanssa sujui hyvin ja lopputulos on hassun hauskasta ”höpsöydestään” huolimatta, tai juuri sen takia, oikein kiva ja pirteän kupliva kokonaisuus.”
Anu Hedman
Senior Product & Business Development Manager
AMKA Nordic
Tavoitteena näkyvyyden maksimointi
Tulokset
“Olemme mainostaneet jo useamman vuoden Seiskan printtipuolella ja laajentaneet sitä monimedialliseen muotoon.”
Elokuvien lanseerausaika on suhteellisen lyhyt ja elokuva pitää saada yleisön tietoisuuteen nopeasti ja tehokkaasti.
Mielenkiinto on herätettävä heti ja jätettävä muistinjälki.
Tähän monikanavainen hyvin kohdennettu ja taktinen mainonta on loistava tapa lisätä ihmisten tietoisuutta ja herättää mielenkiintoa mainoksen vastaanottajassa.
Elokuvien lanseerauksille Seiskan monikanavainen media on ollut erittäin kustannustehokas tapa saada laajaa peittoa ja tietoisuutta tulevasta ensi-illasta.
Veronica Rossi
Senior Marketing Manager
Nordisk Film Oy Ab
CTR% on ollut 40% parempi kuin benchmark
Yhteistyön tavoitteena saada kustannustehokasta konvertoivaa liikennettä Moi.fi-sivuille
Tulokset
”Olemme saaneet Aller Median monikanavaisesta verkostosta laajaa kattavuutta Moi-brändille ja kustannustehokasta liikennettä sivuillemme. Konversioiden määrä on positiivisesti yllättänyt.
Yhteistyö Seiskan viihdemediaympäristössä on kestänyt jo useamman vuoden ajan ja pitkäjänteisellä työllä olemme saaneet tuloksia aikaiseksi. Toisto selkeästi vaikuttaa tuloksiin. ROI on kasvanut tasaisesti osittain myös tuotteistuksen kehittyessä.
Olemme onnistuneet löytämään Aller Median kustannustehokkaasta tarjoomasta meille sopivat kanavat, jolloin toistokin on mahdollista. Viihdemediaympäristö tavoittaa laajan potentiaalisen mainosmyönteisen yleisön ja tuloksiin olemme erittäin tyytyväisiä.”
Ulla Koivula
Markkinointi- ja myyntijohtaja
Moi Mobiili
CTR% on ollut 56% kampanjoiden keskiarvoa korkeampi.
CPC on ollut 51% kampanjoiden keskiarvoa edullisempi.
CPM on ollut 9% kampanjoiden keskiarvoa edullisempi.