Yhteistyön tavoitteena saada kustannustehokasta konvertoivaa liikennettä Moi.fi-sivuille

Tulokset

”Olemme saaneet Aller Median monikanavaisesta verkostosta laajaa kattavuutta Moi-brändille ja kustannustehokasta liikennettä sivuillemme. Konversioiden määrä on positiivisesti yllättänyt.

Yhteistyö Seiskan viihdemediaympäristössä on kestänyt jo useamman vuoden ajan ja pitkäjänteisellä työllä olemme saaneet tuloksia aikaiseksi. Toisto selkeästi vaikuttaa tuloksiin. ROI on kasvanut tasaisesti osittain myös tuotteistuksen kehittyessä.

Olemme onnistuneet löytämään Aller Median kustannustehokkaasta tarjoomasta meille sopivat kanavat, jolloin toistokin on mahdollista. Viihdemediaympäristö tavoittaa laajan potentiaalisen mainosmyönteisen yleisön ja tuloksiin olemme erittäin tyytyväisiä.”

Ulla Koivula
Markkinointi- ja myyntijohtaja, Moi Mobiili

 

CTR% on ollut 56% kampanjoiden keskiarvoa korkeampi.

CPC on ollut 51% kampanjoiden keskiarvoa edullisempi.

CPM on ollut 9% kampanjoiden keskiarvoa edullisempi.