Verkkokeskusteluissa anonymiteetti vapauttaa leikkimään identiteeteillä ja puhumaan asioista, joista ei omilla kasvoillaan ja nimellään uskaltaisi puhua. Toisaalta se mahdollistaa myös vihapuheen, trollauksen ja valeuutisten levittämisen. Kuinka rakennetaan turvallinen keskusteluympäristö, joka mahdollistaa silti erilaiset näkemykset?
Miksi brändin ilmaisemilla arvoilla on niin paljon väliä?
10.10.2018
Asiakkaan kanssa yhteen sopivat arvot, ajankohtaisuus ja muista erottuminen ovat tänä päivänä informaatiotulvan keskellä must tuloksellisen markkinoinnin tekemisessä, mutta mitä on ilmiön taustalla? Entä mitä sisältömarkkinointi on vuonna 2020?
Anna brändisi persoonan ja arvojen näkyä
12.09.2018
Brändin odotetaan nykyään reagoivan sitä ympäröivän maailman tapahtumiin ja ottavan ydinarvojensa mukaisesti kantaa. Pelkkä suunnitelmallinen viestiminen arvoista ei enää riitä. Reagoidakseen johdonmukaisesti impulsseihin brändillä on oltava ydinarvot kristallinkirkkaina ja markkinoinnin ketterää.
Ylivoimaisen asiakaskokemuksen resepti on yksinkertainen
20.02.2018
Asiakastarpeen ymmärtämiselle ja ylivoimaisen asiakaskokemuksen tuottamiselle on suuri tilaus, johon on havahduttu yritysten ylimmässä johdossa asti. Tarvitaan aitoa asiakaslähtöisyyttä, asiakasymmärrystä sekä relevanttia sisältöä, joka esitetään oikeassa asiayhteydessä oikea-aikaisesti.