Kilpailussa tarkasteltiin markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä, alan kehityssuuntia sekä toimistojen tunnettuutta.
Aller Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin ja yritysten omaan mediaan. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen kaikissa kanavissa ja sen erikoisaloihin kuuluu ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Yliopiston Apteekki, Lidl, Vepsäläinen, Hartwall, Vaasan Sähkö, Valio ja Lääkärikeskus Aava.
”Kiitän sydämestäni taitavia tekijöitämme sekä tietenkin ihania asiakkaitamme luottamuksesta! Yhdessä tiimin kanssa olemme ylpeitä tästä saavutuksesta, johon on päästy rakkaudesta sisältöihin ja menestyksen luomiseen yhdessä asiakkaidemme kanssa. Suomessa yritykset tekevät hienoa sisältömarkkinointia, ja Aller Ideas on luonut yhdessä asiakkaiden kanssa merkittäviä kasvutuloksia sisältömarkkinoinnin keinoin niin brändimielikuvassa kuin vaikkapa verkkokaupan myynnin kasvussa”, iloitsee Aller Ideasin liiketoimintajohtaja Niina Korhonen.
”Aller Ideas on alusta saakka uskonut laadukkaiden sisältöjen voimaan liiketoiminnan kasvattajana. Laatu pitää sisällään niin kohderyhmän tarpeiden ymmärtämistä, maailman ja trendien ymmärtämistä, ajatusjohtajuuden ottamista, osaavaa sisällöntuotantoa kaikkiin kanaviin sekä hyvää ja mukavaa asiakastyötä. Tähän tulemme panostamaan myös jatkossa”, sanoo Aller Ideasin sisältöjohtaja Anna Vartiainen.
Aller Ideas kuuluu Allerin markkinointipalveluihin yhdessä sometoimisto Dinglen kanssa. Tiimi on kasvussa ja rekrytoi lisää osaajia parhaillaan.
Vuoden toimisto -kilpailun järjesti Regi Research & Strategi. Osallistuneita toimistoja oli 63.