Seiskan printtilehti tavoittaa viikoittain 248 000 suomalaista, ja Seiska.fi:ssä käy viikoittain 1 095 000 ihmistä.
”On mahtavaa, että Seiska on niin suosittu. Menestys ansaitaan aina kovalla työllä, ja niin tämäkin saavutus. Seiskan ammattitaitoinen toimitus on tehnyt rautaista sisältöä niin printtiin kuin verkkoonkin. Etenkin Seiska.fi:ssä on tehty ennätyksiä, jotka kaikki lähtevät kävijöitä koukuttavasta sisällöstä. Luvut osoittavat, että myös verkossa Seiska on viihteen terävintä kärkeä. Haluan kiittää Seiskan toimitustiimiä upeasta panoksesta ja tietysti miljoonia suomalaisia, jotka nauttivat Seiskan sisällöistä viikoittain”, kommentoi Seiskan vastaava päätoimittaja Jari Peltomäki.
Seiskan digimenestykseen kuuluvat muun muassa brändin omat alkuperäisvideot, jotka ovat olleet erittäin suosittuja Seiska.fi:ssä viimeisen vuoden aikana. Esimerkiksi BB-Valvomo ja TIS-Iltarovio ovat molemmat keränneet yli 4 miljoonaa katselua.
”Seiskan videotuotannot ovat nousseet hiteiksi, ja uusia, mielenkiintoisia ja taatusti suosittuja alkuperäissarjoja nähdään kevään mittaan jälleen useita. Seiska ilmestyy vuonna 2021 joka viikko, joten luvassa on entistä runsaammin seiskamaisia, tunteita herättäviä ja puhuttavia lehtiä ja juttuja”, Peltomäki vinkkaa.
”Se, että 1 244 000 suomalaista viihtyy viikoittain Seiskan sisältöjen parissa, on suuri luottamuksen osoitus niin printin lukijoilta kuin verkon käyttäjiltä. Digitaalisen kasvun ansiosta Seiska tavoittaakin laajasti erilaisia kohdeyleisöjä, mikä avaa mainostajille erinomaiset mahdollisuudet saada kiinni suomalaisia”, sanoo Allerin medialiiketoimintajohtaja Elina Schüller.
*Lähde: KMT 2020, 15+ väestö, est. 4 297000, FIAM 2020