Värisilmä ulkoistaa koko markkinointinsa Aller Ideasille ja Dinglelle

Allerin markkinointipalveluihin kuuluva journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas ja
sometoimisto Dingle aloittavat huhtikuussa Värisilmän kanssa laajan strategisen markkinointiviestinnän
kumppanuuden.

Aller Ideasin ja Dinglen tavoitteena on nostaa Värisilmä suomalaisten sisustajien top-of-mindiin, tuoda vahvemmin
esiin myymälöiden paikallisuus sekä̈ kauppiasvetoisen ketjun ketterät edut ja monipuoliset palvelut.
Se toteutetaan brändiä rakentavilla sisällöillä, kohderyhmäymmärryksellä sekä oikeilla kanavavalinnoilla, jotka
palvelevat sekä asiakkaita että kauppiaita. Värisilmä-ketjuun kuuluu Suomessa 76 liikettä sekä kasvava verkkokauppa.

”Aller Ideasilla ja Dinglellä on näyttöjä monikanavaisesta digimarkkinoinnista ja laadukkaan lifestyle-sisällön
tuotannosta sekä kauppiasvetoisen ketjun markkinoinnista. Etenkin sisustuksen ja rakentamisen toimialan tuntemus
ja PR-osaaminen vakuuttivat kumppanin valinnassa. Olen iloinen, että pääsemme tämän tiimin kanssa
nyt freesaamaan markkinointiamme ja muun muassa nostamaan kauppiaita ja paikallisuutta keskiöön”,
kommentoi Värisilmän toimitusjohtaja Jani Karotie.

”Lähdemme innolla tekemään valtakunnallisesti tunnetusta Värisilmästä entistä houkuttelevampaa ostopaikkaa
strategisen markkinoinnin keinoin ja etenkin vahvalla ja intohimoisella sisältöosaamisellamme. Haluamme edistää
Värisilmän brändimielikuvaa monipuolisena ja laadukkaasti palvelevana ostopaikkana niin kivijalassa kuin verkkokaupassa”,
Aller markkinointipalveluiden liiketoimintajohtaja Niina Korhonen kommentoi.

”Olemme varmasti loistava tiimi Värisilmän kanssa, ja lähdemme tiiviissä yhteistyössä viemään heidän brändiään
uudelle tasolle. Tekemisemme keskiössä on datavetoinen digitaalinen markkinointi ja monikanavaiset sisällöt, niiden
tuotanto ja jakelu oikeille kohderyhmille”, kertoo asiakkuudesta ja sen kehittämisestä vastaava asiakkuusjohtaja
Minna Väisänen Allerin markkinointipalveluista.

Aller Ideasilla on vahvaa toimialaosaamista sisustusalalta sekä vuosien vankka kokemus sisältöjen teossa ja yritysten
oman median rakentamisessa. Aller Ideas valittiin maaliskuussa Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimistoksi 2022.
Dingle on digitaalisen sisältömarkkinoinnin toimisto, joka on suomalainen sosiaalisen median pioneeri.

allerideas.fi
dingle.fi