Sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideasista Mehiläisen strateginen sisältökumppani

Yhteistyössä Aller Ideas vastaa Mehiläisen sisältöjen kehitys- ja konseptointityöstä sekä sisältösuunnittelusta ja -tuotannosta.

”Painotimme sisältökumppanin valinnassa näkemyksellisyyttä ja jaettua kunnianhimoa rakentaa Mehilainen.fi-verkkosivustosta Suomen paras ja asiakaslähtöisin terveysalan media. Laadukkaat ja selkeät sisällöt ovat avainroolissa digitaalisen asiakaskokemuksemme kehityksessä, etenkin tulevassa verkkosivu-uudistuksessamme”, kommentoi Emilia Dermedesiotis, Mehiläisen digitaalisesta markkinoinnista ja eCommercesta vastaava johtaja.

”Parhaat tulokset syntyvät pitkäjänteisessä ja strategisessa kumppanuudessa. Yhdessä terveystoimituksemme kanssa suunnittelemme ja toteutamme Mehilainen.fi:hin sisältöjä, jotka ovat asiakaslähtöisiä, kasvattavat sivustoliikennettä ja ajanvarauksia sekä rakentavat Mehiläisen vahvaa brändiä”, kertoo asiakkuudesta vastaava asiakkuusjohtaja Minna Väisänen.

Aller Ideasilla on laajalti toimialaosaamista terveyden ja hyvinvoinnin aloilta sekä vankka kokemus sisältöjen tuottamisesta ja yritysten oman median rakentamisesta. Aller Ideas valittiin aiemmin tänä vuonna Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimistoksi 2022.

”Olemme viime vuosina kehittäneet toimialaosaamisen lisäksi etenkin digitaalisia ja strategisia sisältömarkkinoinnin ratkaisujamme. Yhteistyö Mehiläisen kanssa on osoitus siitä, että asiakkaamme tunnistavat kykymme liiketoimintaan vaikuttavissa toteutuksissa. On hienoa tehdä yhteistyötä Mehiläisen ammattilaisten kanssa. Meitä yhdistää vahva kehittämisen halu ja rakkaus laadukkaisiin terveyssisältöihin”, sanoo Allerin markkinointipalvelujen liiketoimintajohtaja Niina Korhonen.

Tutustu Aller Ideasin töihin
Ota yhteyttä!