Seiska on Suomen tavoittavin yleisaikakausmedia. Tänään julkaistujen Kansallisen mediatutkimuksen tuoreiden mittausten mukaan Seiskan kokonaistavoittavuus on 1 169 000 suomalaista. Kokonaistavoittavuus kuvaa lehden ja sen eri digitaalisten versioiden yhdessä tavoittamia lukijoita.
Seiskan digitavoittavuus on kasvanut jälleen ja on mittausaikana syksystä 2021 kevääseen 2022 noussut 921 000 kävijästä 1 048 000 kävijään. Seiskassa on viime vuodet tehty runsaasti panostuksia digitaaliseen sisällöntuotantoon, sivuston design-uudistukseen ja muun muassa videotuotannon lisäämiseen. Parhaimmillaan Seiska.fi-sivuston tavoittavuus on ollut yli 1,5 miljoonaa suomalaista viikossa*.
”On erinomaista nähdä, että panostukset Seiskan digiin tuottavat tulosta, ja ihmiset löytävät yhä enemmän kutkuttavien digijuttujemme pariin. Tästä iso kiitos loistavalle toimitukselle, jossa on tehty mahtavaa duunia viimeisen vuoden aikana! Näin 30-vuotisjuhlavuonnamme on tietysti myös ilo voida sanoa, että vahva viihdebrändimme tavoittaa enemmän kuin joka viidennen suomalaisen”, iloitsee Seiskan vastaava päätoimittaja Jari Peltomäki.
*Lähde: Finnish Internet Audience Measurement, viikko 34/2022