Seiskan uutiset ja jutut kiinnostavat suomalaisia alustasta riippumatta!
Seiska oli Suomen euromääräisesti myydyin viikkolehti kaupoissa vuonna 2019. Seiska.fi kasvattaa jatkuvasti kävijämääriään ja tavoittaa jo 36 % suomalaisista internetin käyttäjistä kuukaudessa.
Printtilehdellä ja Seiska.fi:llä on omat yleisönsä: viikoittain 63 % lukee juttuja verkossa, 30 % painettuna ja 7 % molemmissa kanavissa.
Sosiaalisessa mediassa Seiskalla on Suomen aikakausmedioista neljänneksi eniten seuraajia kaikissa kanavissa.
(Lähteet: KMT 2020; FIAM – Comscore. Tavoittavuus 3kk keskiarvo: lokakuu–joulukuu 2019. Profiili 6kk keskiarvo: heinäkuu–joulukuu 2019; Lehtipisteen TOP 100 myydyimmät; Aikakausmedia: Aikakausmediat somessa 2/2020)