ReTALE ja SuperPark aloittavat kaupan median kumppanuuden

ReTALE tarjoaa sisäaktiviteettipuisto SuperParkille kaupan median palveluita avaimet käteen -periaatteella.

Yhteistyön tavoitteena on rakentaa SuperParkille medialiiketoimintaa luomalla SuperParkin asiakaskohtaamispisteistä mediatilaa. Kaupan median kokonaisuus on SuperParkille uutta liiketoimintaa, jossa ReTALElla on keskeinen rooli. ReTALE vastaa SuperParkin asiakaskohtaamispisteiden, kuten digipintojen, uutiskirjeen ja verkkosivujen, rakentamisesta mediatilaksi ja sen myynnistä mainostajille.

”Hankimme SuperParkille lisätuottoja rakentamalla diginäytöillä ja digitaalisissa julkaisuissa mainostilaa, jota myymme eteenpäin sopiville mainostajille. Tästä hyötyy SuperPark, mutta myös mainostajat, jotka kohtaavat kuluttajat silloin, kun he ovat vastaanottavaisia mainosviesteille. SuperPark tarjoaa mainostajille myös kiinnostavat, omat kohderyhmänsä. On mahtavaa päästä tekemään yhteistyötä SuperParkin kanssa ja luomaan heille uutta”, kommentoi ReTALEn Account Director Sanna Kalliola.

”Lähdemme innolla tekemään yhteistyötä Aller Media Nordicin ReTALEn kanssa, sillä arvomme ja ajatuksemme SuperParkin liikunnalliseen ja perhekeskeiseen ympäristöön sopivista mainostajista kohtasivat hyvin. Saamme tästä ammattimaista apua mainostilojen myyntiin, ja tietysti kaupallinen potentiaali kiinnostaa. Asiakkaillemme haluamme tarjota muiden yritysten kiinnostavaa sisältöä, kuten ajankohtaisia tarjouksia ja arkea helpottavia palveluita, SuperParkissa liikkumisen lomassa”, kommentoi SuperParkin Maajohtaja Sanna Salminen.

”Haluamme auttaa kuluttajaliiketoimintaa tekeviä yrityksiä löytämään uusia ansaintakeinoja kaupan median keinoin. Vastaanotto alkuvuodesta lanseeratuille palveluillemme on ollut erittäin innostunutta. Kaupan median kautta myös mainostajat saavat erinomaisen paikan näkyä relevanteille kohderyhmille tutkitusti siinä vaiheessa, kun kuluttajat ovat ostotuulella. Eli kaikki voittavat”, kommentoi ReTALEn Chief Commercial Officer Hannaleena Koskinen.

”ReTALE tarjoaa ensimmäisenä toimijana markkinassa monikanavaisen ja avoimen retail median palveluja. Tähän asti retail media on keskittynyt isojen kaupparyhmien suljettuihin ekosysteemeihin, mutta meidän missiomme on tarjota avointa retail media -palvelua, jolloin kaikenlaiset mainostajat, eivät vain esimerkiksi tavarantoimittajat, saavat pääsyn yritysten mainospaikoille. Ja siitä nyt alkava yhteistyö on hyvä esimerkki”, Hannaleena Koskinen sanoo.

ReTALEn asiantuntijoilla on yli 20 vuoden kokemus kaupan mediasta ja kaupallisten mediaympäristöjen kehittämisestä. Se on osa pohjoismaista Aller Media Nordic -konsernia.

Lisätietoa:

ReTALE

 

Kuva: Fabian Björk. ReTALE-tiimi: Hannaleena Koskinen, Tero Tiainen, Maija Ahonen, Sanna Kalliola, Sirpa Toivoniemi.