Kuva: Fabian Björk
ReTALE rakentaa yrityksille uudenlaista, avointa retail mediaa, josta hyötyvät näiden yritysten lisäksi mainostajabrändit ja kuluttajat.
”Me autamme kuluttajaliiketoimintaa tekeviä yrityksiä rakentamaan medialiiketoimintaa. Tämä tarkoittaa sitä, että yritysten asiakaskohtaamispisteistä, kuten verkkokaupasta, asiakaslehdistä, uutiskirjeistä tai kivijalasta tehdään mediatilaa, jota tarjotaan mainostajien käyttöön”, Aller Median medialiiketoiminnan johtaja Hannaleena Koskinen kommentoi.
”ReTALE tarjoaa yrityksille muun muassa mediaratkaisujen ja hinnoittelumallien konseptointia ja tukea mediamyyntiin”, Koskinen kertoo.
IAB Finlandin mukaan retail media on kasvavin mainonnan muoto niin Euroopassa kuin Suomessakin ja tehokas tapa yhdistää myynti, mainonta ja kuluttajadatan hyödyntäminen.
ReTALE tarjoaa ensimmäisenä toimijana markkinassa monikanavaisen ja avoimen retail median palveluja.
”Tähän asti retail media on keskittynyt isojen kaupparyhmien suljettuihin ekosysteemeihin, mutta meidän missiomme on tuoda avoin retail media markkinaan. Avoimessa retail mediassa kaikenlaiset mainostajat, eivät vain esimerkiksi tavarantoimittajat, saavat pääsyn yritysten mainospaikoille”, Hannaleena Koskinen sanoo.
Aller Median retail mediaan erikoistuneella tiimillä on vankka, yli 20 vuoden kokemus kaupan mediasta. Tiimiin kuuluvat Chief Commercial Officer Hannaleena Koskinen, Head of B2B Sales Sirpa Toivoniemi, Account Director Maija Ahonen, Account Director Sanna Kalliola ja Head of Commercial Products Tero Tiainen.
Lisätietoa:
https://retale.fi/
Ota yhteyttä:
ReTALE-tiimi
150-vuotias Aller Media tarjoaa lähes 60 brändinsä kautta kiinnostavia juttuja ja elämyksiä eri alustoilla, julkaisuissa ja tapahtumissa pohjoismaiselle yleisölleen tavoittaen 8,1 miljoonaa ihmistä viikoittain. Aller Median ydinosaamista on syvällinen ymmärrys naiskohderyhmästä, ja se tavoittaa lähes puolet kaikista pohjoismaisista naisista – 5,1 miljoonaa naista viikoittain.
Aller Media Nordic työllistää 1 200 ihmistä, jotka tekevät niin yleisjournalismia kuin erikoisjournalismia ja sisältöjä uutisten, viihteen, julkkisten ja lifestylen parissa.