Katso onnistui jälleen hieman kasvattamaan lukijamääräänsä. Katson painetulla lehdellä on viikoittain 49 800 lukijaa. Katso-lehden pariin palataan useasti, sillä keskimäärin yhtä numeroa luetaan 3,9 kertaa. Katson numerokohtaiset lukukerrat ovat korkeimmat kaikista KMT:ssa tutkituista aikakauslehdistä.
”Seiska ja Katso palvelevat suomalaisia ainutlaatuisilla sisällöillään ja tarjoavat myös mainostajille vireän mediaympäristön”, sanoo Allerin medialiiketoiminnan johtaja Hannaleena Koskinen. ”Seiskan parissa viihdytään, se on suomalaisten laajasti rakastama uniikki puheenaihe- ja rentoutumismedia. Erityisesti Seiska.fi:n miljoonayleisöt ovat erittäin ostovoimaisia ja kiinnostuneita muun muassa uutuustuotteista”, nostaa Koskinen.
Seiskan ja Katson vastaava päätoimittaja Jyrki Huotari iloitsee tuloksista: ”Lämmin kiitos Seiskan ja Katson miljoonayleisölle sekä pienelle mutta pippuriselle toimituksellemme, joka tekee suomalaisille merkityksellistä sisältöä printtiin ja digiin joka päivä. Seiska on media, jonka sisällöt kiinnostavat ja herättävät keskustelua. Seiskaa seurataan ja siteerataan. Seiska kertoo ensimmäisenä, mitä viihteen maailmassa tapahtuu. Katso taas kertoo jatkossakin mitä kannattaa katsoa, kun katsottavaa on enemmän kuin koskaan.”
Myös Allerin mediamyynnistä vastaava Sirpa Toivoniemi korostaa uniikkien medioiden mahdollisuuksia mainostajalle: ”Seiskan ja Katson monikanavaiset mediaratkaisut auttavat muun muassa tunnettuuden kasvattamisessa ja brändimielikuvan vahvistamisessa. Perinteisten mediaratkaisujen lisäksi toteutamme kaupallisesti puhuttelevia sisältöratkaisuja yhdessä mainostajien kanssa näissä ainutlaatuisissa mediaympäristöissä.”
Lisätiedot:
Hannaleena Koskinen, Director, Media Business Finland, puh. 0400913113
Sirpa Toivoniemi, Head of B2B Sales, puh. 0405272522