Hannaleena Koskinen tuo Allerin medialiiketoimintaan merkittävää kaupallista kyvykkyyttä B2B- ja B2C-osaamisellaan. Hän vastaa Allerilla mediabrändien kaupallisuudesta, myynnistä ja asiakaspalvelusta.
Koskisella on yli 20 vuoden työkokemus media-, data- ja markkinointiliiketoiminnasta niin liiketoimintastrategiasta, kaupallisuudesta kuin kasvun maksimoinnistakin. Koskinen on aiemmin työskennellyt muun muassa Alma Median Kauppalehdessä, TietoEvryllä ja Postilla. Viimeiset viisi vuotta hän on rakentanut S-ryhmällä kaupan mediaa. Koskinen on työskennellyt Allerilla kaupallisena johtajana vuosina 2015–2018.
”On mahtavaa päästä vahvistamaan pohjoismaista mediataloa Alleria ja olla mukana kehittämässä yhä digitalisoituvan median kaupallisia ratkaisuja. Allerin vahvat brändit Seiska ja Katso löytävät hienosti yleisönsä mediamarkkinassa. Seiska on Suomen suurin aikakausmedia, mikä antaa meille erinomaisen pohjan lähteä rakentamaan uusia digitaalisia mediaratkaisuja sekä kuluttajien iloksi että mainostajien hyödyksi”, Hannaleena Koskinen sanoo.
”Hannaleenalla on vahvat näytöt asiakas- ja markkinaymmärryksen hyödyntämisestä niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaidenkin hyväksi. Hän on juuri oikea henkilö varmistamaan mediamme loistava menestys myös jatkossa, strategiamme mukaisesti digitaalisuus edellä”, Allerin toimitusjohtaja Mikael Makkonen kommentoi.
Allerin medialiiketoiminnan brändit ovat Seiska, Katso ja All Over Press. Aller tuottaa lisäksi markkinointipalveluita sekä tv-sarjoja ja dokumentteja tv-kanaville ja striimauspalveluille.