Blogi: Miten sisältömarkkinoinnin top-of-funnel-tason sisällöt rakennetaan?

Myyntisuppilon alkupäässä asiakasta houkutellaan brändin pariin sisällöillä, jotka koskettavat hänen elämäänsä ja herättävät kiinnostusta. Mutta miten synnytyslaitokselle pakkaaminen liittyy vakuutusten myyntiin? Lue blogipostaus.

Varsinkin B2B-markkinoinnissa sisältöjen tasoja jäsennetään usein myyntisuppilon – kenties tutummin Sales funnelin tai pipelinen – kautta. Top-of-funnel-tasolla, eli hassun-lyhyesti TO-FU-tasolla sisältöjen tarkoituksena on herättää potentiaalisen asiakkaan kiinnostus sekä vahvistaa brändin tunnettuutta. Sisällöt rakennetaan brändin arvopohjaa tukeviksi ja sen keskeisiä brändiattribuutteja vahvistaviksi, ja niiden tulee luonnollisesti auttaa yritystä pääsemään sen strategisiin liiketoimintatavoitteisiin.

Lue koko postaus blogistamme.