Tarkennus liittyen Seiskan suoramarkkinointikampanjaan

Seiskan viime aikainen suoramarkkinointikampanja oli kohdennettu vanhoille tilaaja-asiakkaillemme, emmekä kohdistaneet sitä erityisesti senioreille toisin kuin sosiaalisen median keskusteluissa on esitetty. 
Kampanjakirje oli 4-sivuinen, joista yhdellä sivulla oli tilisiirtolomakemuodossa esitetty tarjous. Lisäksi kirjeessä esiteltiin erikoistarjous, tilaajalahja, hinnat ja toimintaohjeet. Tarjouksen hyväksyminen maksamalla suoraan tarjouksen mukana tullut tilisiirtolomake on monen muunkin toimijan käyttämä tapa, jolla asiakkaan toiminta pyritään tekemään mahdollisimman helpoksi. Koska kyse on Seiskan vanhoista tilaajista, asiakasnumerotkin ovat jo valmiiksi olemassa.
Mutta vaikka toimintatapa olisi yleisesti käytetty, jos se on koettu harhaanjohtavana, emme ole onnistuneet tarjouksen esittämisessä.
Palautteen vuoksi mietimme kampanjointia jatkossa tarkemmin ja miten kampanjoida selkeämmin.