Hyödynnä MTV:n ja Allerin yhdistetystä datasta rakennettuja online-kohderyhmiä

Saat ainutlaatuisen tarkkoja ja taatusti tuoreita kohderyhmiä:

10 miljoonaa selainprofiilia

  • MTV + Aller -data on muodostettu MTV Uutisten, MTV.fi:n, Suomi24:n ja Seiska.fi:n runsaasta, yhdistetystä kävijädatasta.

150 erilaista kohderyhmää

  • Segmenteissä 17 yläkategoriaa ja 150 alakategoriaa.

Aina tuoreita

  • Kaikki kohderyhmät on päivitetty viimeisen kuukauden sisällä.
  • 72h-kohderyhmillä tavoitat niiden kuluttajien selaimet, joiden ostoaie on todennetusti juuri nyt vahva.

Mediariippumattomasti hyödynnettävissä

 

Tutustu tarkemmin

Osta ohjelmallisesti

Räätälöidyt online-kohderyhmät 48 tunnissa

Etkö löydä valmiista kohderyhmistä juuri omia tarpeitasi vastaavaa? Ota yhteyttä, niin räätälöimme olemassa olevasta datasta ketterästi 48 tunnissa juuri sinulle sopivan kohderyhmän!

Kampanjasi niin vaatiessa, voimme tukea sitä myös mediariippumattomalla Trading Desk -palvelulla.

Kysy lisätietoa kohderyhmistä ja niiden räätälöinnistä:

Joonas Hovi

Online Business Developer

joonas.hovi@aller.com