Parhaimmillaan sisällöt hurmaavat, sitouttavat, ilahduttavat ja palvelevat. Kun sisällöt asiakaspolkusi varrella on rakennettu asiakaslähtöisesti ja laadukkaasti, menestyt kaupallisesti. Katso tapahtuman tallenne!
Ajankohtaista
Yksityinen: 14.2.2020 Aller Smart Marketing Breakfast – Arvopohjainen markkinointi
19.12.2019
Kuinka liiketoimintaa johdetaan arvopohjaisesti? Miksi yrityksen markkinoinnin pitää olla arvolähtöistä ja kuinka brändistrategia rakennetaan arvoihin pohjautuen? Miten kestävästä liiketoiminnasta viestitään B2B-markkinassa? Katso tapahtuman tallenne!
Yksityinen: 15.2.2019 Aller Smart Marketing Breakfast — Asiakkuuden elinkaaren kattava markkinointi
15.02.2019
Parhaimmillaan markkinointi kohtaa asiakkaan kaikissa asiakkuuden vaiheissa: ennen asiakassuhteen syntymistä, sen aikana ja myös asiakkuuden päätyttyä. Asiakkaan oman elinkaaren vaihe vaikuttaa myös siihen, millaisella markkinoinnilla asiakas tavoitetaan. Katso tapahtuman tallenne!