Data Refinery Oy fuusioituu Aller Media Oy:n kanssa

Dataa ja asiakasymmärrystä tarjoava Data Refinery fuusioidaan emoyhtiö Allerin kanssa. Fuusio astuu virallisesti voimaan 1.4.2020.

”Osana Alleria voimme jatkossa palvella asiakkaitamme entistä isommilla resursseilla, saamme muun muuassa analytiikkavahvistusta lisää emoyhtiöstämme. Lisäksi tämä muutos tarkoittaa meille vähemmän byrokratiaa ja ketterämpää hallinnointia muun muassa GDPR:n osalta”, kommentoi liiketoimintajohtaja Anders Lindh Data Refinerysta.

Data Refineryn nimi, brändi ja ydintoiminta säilyvät ennallaan. Data Refinery palvelee asiakkaitaan tarjoamalla yritysten myynnin ja markkinoinnin tueksi datasta johdettua, kaupoiksi kääntyvää asiakasymmärrystä, asiakasrekisteri- ja kampanja-analyysejä, toimivia kohderyhmiä ja kuluttajaliidejä. He laadullistavat yritysten omista asiakasrekistereistä uusia kohderyhmiä yritysten käyttöön sekä perinteisissä että sähköisissä kanavissa. Data Refineryn käytössä on edelleen Suomen laajin, yli 2 miljoonan kuluttajan asiakaskanta, joka on GDPR:n mukainen.