”Osana Alleria voimme jatkossa palvella asiakkaitamme entistä isommilla resursseilla, saamme muun muuassa analytiikkavahvistusta lisää emoyhtiöstämme. Lisäksi tämä muutos tarkoittaa meille vähemmän byrokratiaa ja ketterämpää hallinnointia muun muassa GDPR:n osalta”, kommentoi liiketoimintajohtaja Anders Lindh Data Refinerysta.
Data Refineryn nimi, brändi ja ydintoiminta säilyvät ennallaan. Data Refinery palvelee asiakkaitaan tarjoamalla yritysten myynnin ja markkinoinnin tueksi datasta johdettua, kaupoiksi kääntyvää asiakasymmärrystä, asiakasrekisteri- ja kampanja-analyysejä, toimivia kohderyhmiä ja kuluttajaliidejä. He laadullistavat yritysten omista asiakasrekistereistä uusia kohderyhmiä yritysten käyttöön sekä perinteisissä että sähköisissä kanavissa. Data Refineryn käytössä on edelleen Suomen laajin, yli 2 miljoonan kuluttajan asiakaskanta, joka on GDPR:n mukainen.