25.4. 2019 Aller Smart Marketing Summit – Konseptit merkityksellisen markkinoinnin taustalla

Keväinen Aller Smart Marketing Summit – Konseptit vaikuttavan markkinoinnin taustalla -tapahtumassa kuultiin mm. kuinka energiayhtiö St1 taklaa ilmastonmuutosta Puhtaan voiman vallankumouksella, ja miten pieni klubifestari Flow kasvoi kansainväliseksi tapahtumaksi, säilyttäen silti omaleimaisen Flow-fiiliksensä.

Aika: Torstai 25.4. klo 13-16
Paikka: Aller, Lintulahdenkuja 10

KATSO TAPAHTUMAN TALLENNE TÄÄLLÄ.

 

Ohjelma:

Alkusanat: Merkityksellisyys markkinoinnissa
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

Flow Festival: pienestä klubitapahtumasta kansainväliseksi festivaalibrändiksi
Milla Valjus, markkinointipäällikkö, Flow Festival

Case Solita: Maailmaa valloittamaan oikealla datalla ja rohkeilla tarinoilla
Heikki Sivonen, Head of Marketing Operations, Solita

Case St1: Puhtaan voiman vallankumous
Jasmiina Ojala, markkinointipäällikkö, St1

Winestate: Sisällöt ja henkilöbrändäys viinien markkinoinnissa*
Tuomas Meriluoto, CEO, Master of Wine, Winestate

Skumppatasting by Master of Wine Tuomas Meriluoto