14.11.2019 Aller Smart Marketing Lounge: TO-FU, MI-FU, BO-FU — Sisällöt asiakaspolun eri vaiheissa

Parhaimmillaan sisällöt hurmaavat, sitouttavat, ilahduttavat ja palvelevat. Kun sisällöt asiakaspolkusi varrella on rakennettu asiakaslähtöisesti ja laadukkaasti, menestyt kaupallisesti.  Tapahtuma on täynnä. Tule mukaan livelähetyksen välityksellä.

Aika: 14.11.2019 klo 13.00-17.30

Paikka: Aller, Lintulahdenkuja 10, 00500 Helsinki

 

Tietoisuus – Kiinnostus – Halu – Toiminta – Sitouttaminen: Laadukkaita sisältöjä tarvitaan asiakaspolun eri vaiheissa, niin ennen ostotapahtumaa kuin sen jälkeen.

Tapahtuma on täynnä.

Tervetuloa mukaan livelähetyksen välityksellä TÄÄLTÄ!

 

Ohjelma:

Klo 13.00 Saapuminen

Klo 13.30 Tervetuloa

Klo 13.35-14.00 Case Kiinnostus: Kuinka rakennat haluttavan brändin sisältöjen avulla
Janne Pasanen, Digital Manager, Hartwall

Klo 14.05-14.30 Case Toiminta: Huone Singapore
Thomas Tuominen, COO, Huone International

Klo 14.50-15.15 Case Allas Sea Pool & sitouttaminen: Pienomistajia, jäseniä, yritysasiakkaita ja valtava virta turisteja – kuinka sitouttaa erilaiset asiakasryhmät?
Janne Haonperä, markkinointiviestinnän päällikkö, Korjaamo Group

Klo 15.20-15.45 Miten sisällöt tukevat brändiäsi muuttuvassa maailmassa?
Noora Repo, strategi, Dingle & Sanna Riquelme, myyntijohtaja, Aller Ideas

16.00-17.30 Round table -keskustelut sekä naposteltavaa, viiniä ja vapaata seurustelua.
Syventävissä round table -keskusteluissa voit valita keskusteletko TO-FUsta* ja MI-FUsta*, BO-FUsta* vai asiakassuhteen aikaisista sisällöistä.

 

P.S: Pahoittelut otsikostamme, me karsastamme näitä lyhenteitä myös (ja vähän ne myös naurattavat meitä). Lupaamme puhua suomea tapahtumassa :).

*Top of Funnel, Middle of Funnel, Bottom of Funnel