Aller markkinointipalvelut ja markkinointialan ammattilaisten yhteisö MarkkinointiKollektiivi kutsuvat markkinoijat virtuaalisille aamukahveille.
Viimeisellä Aller markkinointipalveluiden mahdollistamalla kerralla torstaina 7.5. klo 8.30–9.00 MarkkinointiKollektiiviin hostien Marica Thorénin ja Sanna-Kaisa Koiviston aamukahviseurana on Granon Mikko Mäkynen. Hänen kanssaan keskustellaan moniammatillisesta tiimityöstä asiakasrajapinnalla sekä tehokkaan, asiakaskeskeisen työskentelyn mahdollistamisesta.
Aiemmat aamukahvit
17.3. Dinglen Tomi Hilvo & Rohkeasti vastuullinen markkinointi
19.3. MMA:n Marko Hovimäki & Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö
24.3. Dentsun Mikael Castrén & Inhimilliset virtuaalitapahtumat
26.3. Metsä/Skogenin Carita Peltonen & Super-nopea verkkokaupan avaaminen ja maailmanvalloitus Suomesta käsin
31.3. LUT:in (Lappeenrannan-Lahden teknillinen yliopisto) Joel Mero & Datavetoinen markkinointi
2.4. Aller Ideasin Anne Luhtala & Ihmisiä inspiroivat sisällöt
7.4. Qurun Mira Mäkiranta & Datalähteet asiakasymmärryksen apuna
9.4. Vipu Internationalin Jussi Liimatainen & Digimarkkinoinnin johtaminen
14.4. Suomen Growth Triben Anssi Rantanen & Agiilius ja kokeilukulttuurin hyödyntäminen markkinoinnin tekemisessä
16.4. MySpeakerin André Noël Chaker & Tapahtuma- ja puhujabusineksen tulevaisuus, livepuhumisen vs. onlinepuhumisen trendit.
21.4. Radikaali unelma-tietokirjan kirjoittanut Kati Huovinmaa & Omat ja organisaation unelmat
23.4. Ensi- ja turvakotien liiton Laura Kouri & Nopeat muutokset markkinoinnissa poikkeusaikana ja somelähettiläiden hyödyntäminen
28.4. Hopkinsin Heini Thodén & Digitaalisen markkinoinnin ja toimenpiteet nyt ja tulevaisuudessa
30.4. Videolle-toimiston Tapio Haaja & Videon hyödyntäminen liiketoiminnan tukena
5.5. Postin Jenni Korhonen & Asiakasymmärrys