28.8.2020 Aller Smart Marketing Breakfast – Haastajabrändin markkinointi

Kuinka haastajabrändin liiketoimintaa kasvatetaan menestyneesti markkinoinnilla? Millä keinoin yritys haastaa jätit tai erottautuu vilkkaan kilpailun kotimaisessa markkinassa? Kuinka LinkedIN voi auttaa B2B-haastajan kasvuun? Miten markkinoida kovan kansainvälisen kilpailun alalla? Katso mielenkiintoiset puheenvuorot ja keskustelut tapahtuman tallenteelta!

Haastajan asemassa olevat yritykset toimivat ja viestivät eri tavalla kuin jo asemansa vakiinnuttaneet. Haastajat vaikuttavatkin parhaimmillaan jopa koko alansa uudistumiseen.

Katso tapahtuman puheenvuorot ja keskustelut tallenteelta TÄÄLLÄ!

 

Ohjelma:

Kotimainen perheyritys terveysjättien keskellä
Pauli Waroma, CMO, Lääkärikeskus Aava

Haastajan erottautumiskeinot kauppakeskusten vilkkaassa kilvassa
Katriina Halme, markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Kaari

Round table -keskustelu
Pauli Waroma, Katriina Halme, Kari Juutilainen, keskustelun vetäjänä Jyrki Rehumäki

Kuinka LinkedIN auttoi B2B-haastajan kasvuun
Kari Juutilainen, toimitusjohtaja, InHunt Group

Miten menestyä kovassa kansainvälisessä kilpailussa pelialalla?
Haastateltavana Thomas Puha, viestintäjohtaja, Remedy Entertainment

Musiikkitalolla 28.8.2020 markkinointipäättäjille järjestetyn tapahtuman juonsi Allerin toimitusjohtaja Jyrki Rehumäki. 

 

Tutustu tapahtuman järjestäviin Aller markkinointipalveluihin ja aiempiin Aller Smart Marketing -tapahtumiin