28.8.2020 Aller Smart Marketing Breakfast – Haastajabrändin markkinointi

Kuinka haastajabrändin liiketoimintaa kasvatetaan menestyneesti markkinoinnilla? Millä keinoin yritys haastaa jätit tai erottautuu vilkkaan kilpailun markkinassa? Kuinka LinkedIN voi auttaa B2B-haastajan kasvuun? Ilmoittaudu mukaan markkinointipäättäjille järjestettävään tapahtumaan!

Aika: 28.8.2020 klo 8.15–11.45
Paikka: Terassilämpiö, Musiikkitalon 4. kerros, Mannerheimintie 13 A, 00100 Helsinki

Haastajan asemassa olevat yritykset toimivat ja viestivät eri tavalla kuin jo asemansa vakiinnuttaneet. Haastajat vaikuttavatkin parhaimmillaan jopa koko alansa uudistumiseen.

Perjantaina 28.8. etsimme yhdessä markkinointipäättäjien kesken vastauksia haastajabrändeihin liittyviin kysymyksiin.

Ilmoittaudu tapahtumaan TÄÄLLÄ.

Tilaisuuden rajallisen koon vuoksi emme voi taata paikkoja alalla toimiville palveluntarjoajille.

 

Ohjelma:

8.15–9.00 Aamiainen

9.05–9.50 Kotimainen perheyritys terveysjättien keskellä
Pauli Waroma, CMO, Lääkärikeskus Aava

9.55–10.20 Haastajan erottautumiskeinot kauppakeskusten vilkkaassa kilvassa
Katriina Halme, markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Kaari

10.20–10.40 Round table -keskustelu

10.55–11.20 Kuinka LinkedIN auttoi B2B-haastajan kasvuun
Kari Juutilainen, toimitusjohtaja, InHunt Group

11.20–11.45 TBA

 

Musiikkitalolle pääsee helposti julkisilla kulkuneuvoilla. Helsingin päärautatieasemalta ja lähimmältä metroasemalta on noin 300 metrin kävelymatka. Mannerheimintiellä lähimmät raitiovaunupysäkit ovat Kansallismuseo tai Lasipalatsi. Lähimmät bussipysäkit ovat Elielin aukio ja Hesperian puisto.

Tapahtumapaikan ympäristöstä löytyy myös useita parkkimahdollisuuksia. Lähimmät maksulliset parkkihallit ovat Q-Park Finlandia ja EuroPark P-Eliel. Q-Park Finlandia -parkkihallin alimmalta tasolta on suora hissiyhteys Musiikkitalon pääaulaan. Tällä tasolla sijaitsevat myös Musiikkitaloa lähimpänä olevat liikuntaesteisten pysäköintipaikat. Myös mm. P-Kamppi-, P-CityForum ja P-Simonkenttä -parkkihalleissa on kävelymatkan päässä runsaasti tilaa pysäköintiin.

 

Mikäli Suomen epidemiatilanteen vuoksi yli 50 hengen tapahtumia rajoitetaan tapahtuma-aikana, Aller Smart Marketing Breakfast järjestetään virtuaalisesti. Livetapahtuman järjestelyissä olemme huomioineet turvallisuusnäkökohdat ja pyydämme, että jokainen huomioi hygieniaohjeistukset. Ethän saavu paikalle sairaana tai jos sinulla on hengitystieinfektion oireita.

 

Tutustu tapahtuman järjestäviin Aller markkinointipalveluihin ja aiempiin Aller Smart Marketing -tapahtumiin