23.11.2018 Aller Smart Marketing Breakfast — Vain kiinnostava sisältö kiinnostaa

Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä kiinnostavan. Miten tunne herätetään ja kuinka kiinnostavaa sisältöä luodaan? Näihin perehdyimme tapahtumassa. Katso tapahtuman tallenne!

Aika: 23.11.2018

KATSO TAPAHTUMAN TALTIOINTI TÄÄLLÄ.

Ohjelma:

Tunteen psykologia: Miten tunne herätetään?
Ira Kujala, Human Advisor, Emergy

Miten sähköstäkin saadaan kiinnostavaa sisältöä?
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

Case Suomi24: Näin valtava datamassa jalostetaan ymmärrykseksi kuluttajien ostotottumuksista ja kiinnostuksen kohteista
Anders Lindh, VP, Technology & Operations, Data Refinery

Case Panda: Tunteita herättävä sisältö tekee brändistä makean ja kiinnostavan
Vesa Vainio, markkinointipäällikkö, Panda