21.9.2018 Aller Smart Marketing Breakfast: Data, tunne ja jatkuva reagointi – ravistele pölyt sisältöstrategiastasi

Sisältöstrategia on laadukkaiden sisältöjen perusta ja ilman dataa sisällöt perustuvat vain mutuun. Strategia ei kuitenkaan voi olla joustamaton, jotta brändi pääse reagoimaan sille tärkeisiin asioihin. Katso tapahtuman tallenne!

Aika: 21.9.2018

KATSO TAPAHTUMAN TALLENNE TÄÄLLÄ.

Ohjelma:

Somen kuolema
Juho Jokinen, johtaja, Aller Markkinointipalvelut

Data tarvitsee rinnalleen tunnetta!
Niina Korhonen, kehityspäällikkö, Aller Ideas

Case Vepsäläinen: Sisältöstrategia sisustajan sydämeen
Jussi Lindholm, toimitusjohtaja, Vepsäläinen

Voittajabrändi reagoi ympäröivään maailmaan
Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle