15.2.2019 Aller Smart Marketing Breakfast — Asiakkuuden elinkaaren kattava markkinointi

Parhaimmillaan markkinointi kohtaa asiakkaan kaikissa asiakkuuden vaiheissa: ennen asiakassuhteen syntymistä, sen aikana ja myös asiakkuuden päätyttyä. Asiakkaan oman elinkaaren vaihe vaikuttaa myös siihen, millaisella markkinoinnilla asiakas tavoitetaan. Katso tapahtuman tallenne!

Aika: 15.2.2019, Tapahtumahotelli Huone Kamppi

KATSO TAPAHTUMAN TALLENNE TÄÄLLÄ.

Ohjelma:

Asiakaslähtöisyys alustatalouden aikakautena
Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

Case Scandic Friends -kanta-asiakasohjelma: kohdennettu markkinointi läpi asiakkuuden elinkaaren
Lauri Elovainio, Loyalty Manager, Scandic Hotels

Hurmaa, palvele, koukuta – seitsemän oppia oman median sisältöjen rakentamiseen
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

Case Lääkärikeskus Aava: Markkinointi mukana ihmisen elinkaarella
Minna Hoffström, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Lääkärikeskus Aava