Aika: 14.2.2020 klo 8.15–11.45
Paikka: Tapahtumahotelli Huone Kamppi, Malminkatu 30, 00100 Helsinki
Yrityksiltä vaaditaan jatkuvasti enemmän arvojensa esiin tuomista. Parhaimmillaan arvot ohjaavat aidosti kaikkea yrityksen toimintaa, toistuvat kaikissa yrityksen tekemissä teoissa ja tavoittavat potentiaalisen asiakkaan kaikissa asiakasrajapinnassa toistuvissa viesteissä.
Katso tapahtuman tallenne TÄÄLTÄ.
Ohjelma:
8.15-9.00 Aamiainen
9.05-9.50 Tyhjät arvot kolisevat eniten
Jukka Kurttila, luova johtaja, Finlayson
9.50-10.15 Inhimillistä ihmisyysviestintää
Jukka Räisänen, toimitusjohtaja, Hotelli Helka
10.15-10.35 Round table -keskustelu
10.50-11.15 Case SSAB: Kestävästä liiketoiminnasta viestiminen B2B-markkinassa
Sari Idman, Head of Social Media, SSAB
11.20-11.45 Values-based Brand Strategy – Beeing a speedboat when you’re really a supertanker
Emma Crepin, Marketing Manager, Vattenfall
Tilaisuuden rajallisen koon vuoksi emme voi taata paikkoja alalla toimiville palveluntarjoajille.