14.2.2020 Aller Smart Marketing Breakfast – Arvopohjainen markkinointi

Kuinka liiketoimintaa johdetaan arvopohjaisesti? Miksi yrityksen markkinoinnin pitää olla arvolähtöistä ja kuinka brändistrategia rakennetaan arvoihin pohjautuen? Miten kestävästä liiketoiminnasta viestitään B2B-markkinassa? Näihin kysymyksiin etsimme vastaukset 14.2.2020.

Aika: 14.2.2020 klo 8.15–11.45
Paikka: Tapahtumahotelli Huone Kamppi, Malminkatu 30, 00100 Helsinki

Yrityksiltä vaaditaan jatkuvasti enemmän arvojensa esiin tuomista. Parhaimmillaan arvot ohjaavat aidosti kaikkea yrityksen toimintaa, toistuvat kaikissa yrityksen tekemissä teoissa ja tavoittavat potentiaalisen asiakkaan kaikissa asiakasrajapinnassa toistuvissa viesteissä.

Ilmoittaudu mukaan täällä.

Ohjelma:

8.15-9.00 Aamiainen

9.05-9.50 Tyhjät arvot kolisevat eniten
Jukka Kurttila, luova johtaja, Finlayson

9.50-10.15 Tasa-arvoinen markkinointi
Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas ja Hanna Lassi, strategi, Dingle

10.15-10.30 Round table -keskustelu

10.50-11.15 Case SSAB: Kestävästä liiketoiminnasta viestiminen B2B-markkinassa
Sari Idman, Head of Social Media, SSAB

11.20-11.45 Arvot brändistrategian pohjana
TBA  

Tilaisuuden rajallisen koon vuoksi emme voi taata paikkoja alalla toimiville palveluntarjoajille.