14.2.2020 Aller Smart Marketing Breakfast – Arvopohjainen markkinointi

Kuinka liiketoimintaa johdetaan arvopohjaisesti? Miksi yrityksen markkinoinnin pitää olla arvolähtöistä ja kuinka brändistrategia rakennetaan arvoihin pohjautuen? Miten kestävästä liiketoiminnasta viestitään B2B-markkinassa? Katso 14.2.2020 järjestetyn tapahtuman taltiointi!

Aika: 14.2.2020 klo 8.15–11.45
Paikka: Tapahtumahotelli Huone Kamppi, Malminkatu 30, 00100 Helsinki

Yrityksiltä vaaditaan jatkuvasti enemmän arvojensa esiin tuomista. Parhaimmillaan arvot ohjaavat aidosti kaikkea yrityksen toimintaa, toistuvat kaikissa yrityksen tekemissä teoissa ja tavoittavat potentiaalisen asiakkaan kaikissa asiakasrajapinnassa toistuvissa viesteissä.

Katso tapahtuman taltiointi TÄÄLTÄ.


Ohjelma:

8.15-9.00 Aamiainen

9.05-9.50 Tyhjät arvot kolisevat eniten
Jukka Kurttila, luova johtaja, Finlayson

9.50-10.15 Inhimillistä ihmisyysviestintää
Jukka Räisänen, toimitusjohtaja, Hotelli Helka

10.15-10.35 Round table -keskustelu

10.50-11.15 Case SSAB: Kestävästä liiketoiminnasta viestiminen B2B-markkinassa
Sari Idman, Head of Social Media, SSAB

11.20-11.45 Values-based Brand Strategy – Beeing a speedboat when you’re really a supertanker
Emma Crepin, Marketing Manager, Vattenfall

Tilaisuuden rajallisen koon vuoksi emme voi taata paikkoja alalla toimiville palveluntarjoajille.